söndag 3 november 2013

Imorse var jag hurtig nog att ta med hundarna på en långpromenad som deras morgonrunda. Kände att det var bäst att passa på innan regnet skulle komma, och det tänkte jag alldeles klokt i för nu regnar det åter igen. Vädret var väl inte på topp i morse heller, men det dög gott och väl för att testköra min LG G2's kamera; och fy fan vad jag är nöjd! Inte nog med att själv telefonen är tipptopp så är kameran helt perfekt.

Hur går det mellan Doris och Amber då? Helt perfekt! Idag har Doris inte fräst ifrån en endaste gång när Amber har varit framme och snokat på henne (förutom imorse när Amber brakade in i hennes sovbur, men när hon gör så på mig brukar jag också fräsa så det är inte så konstigt). Känns som att det bara går bättre och bättre, vilket det ju självfallet gör, bara jag som vill att allt ska fungera helt perfekt på en gång helt automatiskt.

Så nu blir det en totalt bildbomb med alla bilder från promenaden, ingen inbördes ordning alls, och vissa bilder kanske man kan undra vad fan jag tänkte på när jag tog dem. Men jag gillar alla bilderna faktiskt. :-)



























































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar