måndag 11 november 2013

Måndag. Ny vecka och nya tag, right?
Jag började dagen med en kopp kaffe framför nyhetsmorgon innan jag ledsnade på alla reklamavbrott och drog med mig hundarna på en lång morgonpromenad. Det är så vackert väder idag och solen lyser och för en gångs skull känns inte huvudet som om det vore av sprängande betong, som det alltid känns när det inte är soligt. Alla regniga och gråa dagar är hemska för kroppen och så är det bara. Och apropå morgonpromenad så fick Doris på riktigt inviga sin stickade tröja min fantastiska mamma har gjort åt oss! Sitter som en smäck gör den och den behövs verkligen idag. Termometern i fönstret visar +2 grader, och det känns inte sådär fruktansvärt jättebra när man håller på att frysa ihjäl.

Idag väntar stenhårt plugg. Ska gå igenom en hejjävla massa litteratur för att försöka få något grepp om den här kursen som är helluddig. Dessutom är det praktik snart, men får absolut inget svar från handledaren så jag vet inte vad det är för skit. Blir måttligt galen!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar